Spotkania Dziennikarzy Dużej Przerwy odbywają się w czwartki na dużej przerwie w sali nr 55. Opiekunem grupy dziennikarzy jest p. Jarosław Komorowski. Zaproszeni są wszyscy, którzy chcą realizować swoją pasję dziennikarską oraz ci, którzy po prostu chcą opowiadać innym o swoich zainteresowaniach. Przyjdź do nas i spróbuj!!!

niedziela, 18 listopada 2012

Początki w nowej szkole (z punktu widzenia uczennicy kl. I A)

        Początki zawsze są trudne. Nigdy nie jest nam łatwo gdy zmieniamy otoczenie. Każdy z nas to przeżywa chociażby podczas swojej edukacji. Co jakiś czas zmieniamy szkoły np. gdy przechodzimy z podstawówki do gimnazjum, z gimnazjum do liceum itd... Na początku nie mogłam się przyzwyczaić do nowych otaczających mnie osób - uczniów, uczennic, moich kolegów i koleżanek oraz nowych nauczycieli. Bałam się tego jak będą wyglądały nasze lekcje, lecz moje obawy były niepotrzebne. W naszym gimnazjum panuje nadzwyczaj przyjazna atmosfera: zawsze możemy liczyć na nauczycieli, którzy w razie problemów nam pomagają. Nie wyobrażam sobie teraz życia bez nowych osób, które poznałam. Życie bez nich byłoby inne. Przez cały weekend czekam na nadejście tygodnia, aby się z nimi zobaczyć i porozmawiać z nimi o przeżyciach z weekendu. 
         A oto opinie na ten temat innych uczniów z mojej klasy:
Anonim: Przez pierwszy tydzień bałam się. Myślałam że będzie tyle nauki że nie dam sobie rady ,ale teraz nie jest źle .Bałam się wszystkiego so się rusza .Byłam strasznie cicha i skryta lecz teraz się nie boje .
Marek.A :Na początku byłem zdołowany że zaczyna się szkoła. Czułem się trochę zagubiony, lecz szybko się zaaklimatyzowałem. Próbowałem dowiedzieć się jacy są nauczyciele i moja nowa klasa. Jestem ogólnie zadowolony ze szkoły.
Woźniak.J : W pierwszych dniach nie czułem specjalnie tak dużej zmiany jakiej się spodziewałem po przejściu z podstawówki. Klasa ogólnie wywarła na mnie bardzo pozytywne wrażenie, z tego co wiedziałem to nacisk na naszą klasę ze względu na selekcję będzie silny, taki jak na klasach a i b. Po pierwszych tygodniach różnice jakie rzuciły mi się w oczy to : lepiej wyposażone klasy , nauczyciele - milsi i bardziej kontaktowi , dość przyjemna atmosfera i duuuuże schody Teraz , 3 miesiące po rozpoczęciu nauki w gimnazjum nr 1 jestem w pełni zadowolony z wyboru szkoły ....
Kinga.A: Na początku znałam tylko kilka osób. Klasa sprawiała dobre wrażenie. Teraz gdy się znamy mam wrażenie, że nie znamy się od 3 miesięcy tylko od kilku lat. Wszyscy starają się dobrze uczyć. Lubię chodzić do naszej szkoły, bo to w końcu miejsce gdzie spędzamy połowę dnia.
Alicja Tondytko (kl. I A)